søndag 8. august 2010

Hei på dere!

Hei alle sammen! No har jeg prøvd å lage meg en liten blogg. Det jeg tenker med denne bloggen er å vise og fortelle hva jeg holder på med når jeg føler meg kreativ( og sånn ellers). En av de tingene som gir meg størst glede for tida er å sy. Jeg har fått litt dilla på å sy ugler. Ser jo inne på andre blogger at dette er populært,så da fikk jeg også lyst til å prøve. Og jeg har allerede fått noen bestillinger på disse:) Putter inn et lite bilde av noen jeg har laga de siste dagan(litt dårlig bilde,tatt med mobilkameraet en sein kveld:)

















Håper at kanskje noen blir litt inspirert av noe av det jeg holder på med,sånn som jeg er blitt av å se på andre sine blogger. Nå er det tid for en kopp kaffe,og mer opplæring(fra ongan) om hvordan ting og tang fungerer i bloggverden,for er ikke så veldig god på sånne her ting;)
Tuddellituuu!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar