lørdag 18. september 2010

Litt nytt:)

Ja nå var det gått ei stund siden jeg har fått vært her å oppdatert bloggen. Det var ikke så lett å få tid til dette som jeg hadde trodd.
Tida går så fort,og dagene går med til jobb,familie og andre gjøremål.
Men innimellom så har jeg nå fått gjort ferdig endel håndarbeidsprosjekt:)

Babyteppe i hexagonruter er endelig ferdig,og det er jeg ganske fornøyd med:)


Noen nye ugler har det også blitt:) Denne har allerede fått et nytt hjem.                                                   

Har da endel andre som er til salgs om det er noen som er interessert;)                                                    




Jeg har alene-hjemme helg,så da hadde jeg håpet at jeg skulle fått begynt på noen nye kreative sprell. Men til nå så har jeg bare brukt tida på å sløve og nyte stillheten i huset. Men tankene kverner rundt mange nye prosjekt,så jeg får se om søndagen blir brukt til noe nyttig:)
Nå er det jo lørdagskveld,og den tror jeg at jeg skal tilbringe i sofaen med tv-titting og noe godt:)

God lørdagskveld fra meg;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar