torsdag 9. desember 2010

Nærmere og nærmere...





















Ja nå nærmer jula seg faretruende fort og Rudolf sitter ganske så aleina på gelenderet og venter på nissen.For her får jeg ikke gjort alt det som jeg gjerne skulle gjort, og døgnet har ikke nok timer. Det høres sikkert kjent ut for mange i disse tider. Her i nord er det lite dagslys igjen om dagen, så det føles litt som om alt foregår på natta. Og da forstyrres søvnmønsteret mitt, så det blir enda vanskeligere å få gjennomført alt man gjerne burde,skulle bare osv. Men,men det blir vel jul her i huset etterhvert også.

Men jeg har jo fått litt tid til å sy,sånn innimellom. Og da har jeg sydd...???
UGLER....surprise!!!
Vet ikke helt når jeg legger disse uglene på hylla for ei stund. Det er jo litt artig med alle forskjellige fargekombinasjonene. Så det blir vel en eller flere som kanskje får ei ugle under juletreet fra meg:)
Her er siste tilskudd på "stammen" :















Nå skal jeg nyte en liten fridag fra jobb,(der det for tida går i snørr,gørr,diarè og omgangssyke),og julestyr med juleverksted,julefrokost m.m .Jeg tar meg en tur til byen og frisøren før jeg skal hente bestemor sitt lille gull i barnehagen.

Ha en god førjulsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar