torsdag 23. desember 2010

Ò jul med din glede...

Da har endelig juleroen så godt som senket seg i heimen. Det gjenstår bare å finne juleduken,dekke bord og kokkelere litt på kjøkkenet så kan selveste julaften bare komme.
Pynta juletre har jeg fått hjelp til av dattera mi,å det ble så fint:)




















Jeg satt oppe seint igår kveld å laga litt ny julepynt; flotte stoffhjerter.































































Jeg synes de var så fine at jeg tror at til neste år så må jeg få laga flere.

Pepperkakehus og andre kaker har vi også fått laga,så nå er alt klart.
















Så nå skal jeg prøve å la heklenål,strikkepinner og symaskin få en pause. Men jeg kan allerede kjenne at abstinensene begynner å komme:)

Men foreløpig skal jeg og resten av familien ta juleferie,ihvertfall i tre hele dager,før det er litt jobb igjen.






















GOD JUL !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar