onsdag 19. januar 2011

Lenge siden....

Tiden flyr...
Nå var det ei stund siden sist jeg var innom bloggen. Men sånn kan det gå når jeg har tilbrakt mye tid på sofaen siden lillejulaften,syk og svak.Jeg hangla meg igjennom jula og starta det nye året med sykemelding fra jobb pga. kraftig bihulebetennelse. Og da jeg omsider kom meg på jobb igjen så har jeg vært så sliten hver kveld at tida bare går uten at jeg får gjort så mye.
Men nå begynner jeg å komme i gjenge igjen. Snart er sola tilbake her nord og det gir ny energi.

Idag har jeg hatt besøk av min lillesøster og vi har laga oss en Epla-butikk. Den finner du her .
Der skal vi legge inn ting og tang som vi finner på å lage på fritiden, for det er jo ikke alt vi har bruk for selv.
Noe av det som vi har lagt i butikken vår idag er:


Store ugleputer


















Små pynteugler



















Hekla fugler




















Lommebok av melkekartong















Lommebøkene er laga av min lillesøster:) De er veldig fine å bruke, og varer faktisk ganske lenge.

Så nå krysser vi fingrene for at det er noen som er interessert i noe av disse tingene, ellers så brenner vi inne med mange ting som antagelig blir julegaver til neste år.

Ha en fortsatt kreativ uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar