tirsdag 30. november 2010

Litt til...

Ja da ble det litt til som jeg fant ut at jeg kunne sende sørover på julemesse. Har prøvd meg på å hekle noen øredobber:) å om jeg skal si det sjøl så synes jeg de ble kjempefine;)
Seks fine øredobber:)

















Øredobb med ugler

















Øredobb med hjerter

















Som man kan se av detaljbildene så har jeg laga noen med hjerte,og noen med ugler. Ugla er jo Elverum sitt symbol,så da syntes jeg det passet med noen sånne øredobber. Og siden det er jul snart,så syntes jeg det passet å holde seg til fargene rød,lilla og hvit. Men ideène fortsetter å strømme på så jeg får se om det kanskje blir flere.
Men nå må jeg kanskje se til å bruke kvelden til å fylle adventskalendere med godterier. Det ser ikke ut som ungene er blitt for stor for det enda, og det blir de vel ikke på mange år enda siden mammaen synes det er like mye kos;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar